Ponuka
xtrac120pxVECTRA® 3D je unikátny prístroj na 3D snímanie, ktorý pre pacientove ľahšie pochopenie ukazuje, ako bude naozaj reálne vyzerať výsledok jeho operácie.
Čitaj ďalej

xtrac120pxEveclinic - Vám ponúka efektívnu liečbu dermatologických ochorení špičkovým laserom.
Čitaj ďalej

cool touch.smallLaserová vlnová dĺžka CTEV 1320nm je absorbovaná vodou v cievnej stene (nie hemoglobínom ako u väčšine cievnych laserov) - znižuje sa riziko vzniku trombov pri operácii, riziko pretrhnutia cievnej steny, krvácanie, bolestivosti a hematómov.
Čitaj ďalej

vital injector 100VITAL INJECTOR ™ SYSTEM je unikátny prístroj, ktorý ponúka jedinečné možnosti hĺbkovej a dlhodobej hydratácie kože.
Čitaj ďalej

dentalnalampa100Profesionálny výkonný plazmový dentálny prístroj pre účinné bielenie zubov.
Čitaj ďalej

vaser100Je revolučnou novinkou v oblasti plastickej a estetickej chirurgie.
Čitaj ďalej

pressomas100Prístrojová tlaková masáž je rýchla a relaxačná metóda na odvádzanie toxínov a odstránenie ich hromadenia.
Čitaj ďalej

omni100Napomáha pri rôznych problémoch spojených s liečbou kože.
Čitaj ďalej

epilacnylaser100Výhodou je veľká rýchlosť a tým pádom veľmi nízke zaťažovanie a dráždenie pokožky, čím sa znižuje bolestivosť zákroku na minimum.

hydra100Unikátne ošetrenie, ktoré používaju kliniky v USA
Čitaj ďalej

derma100Je revolučnou alternatívou dermarollerového ošeterenia.
Čitaj ďalej

kavitacia100Vynikajúci kombinovaný prístroj s veľkým množstvom hlavíc.